אתם בעלי עסק שמבקש לגייס לקוחות באמצעות עמוד נחיתה או אתר שבו מוטמע טופס למילוי הפרטים.
פעולה פשוטה לכאורה, גולשים אשר מתעניינים בשירות, ממלאים פרטים וכך הם מגיעים אליכם, אתם מבצעים שיחת מכירה בהקדם.

כשבונים את עמוד הנחיתה ומטמיעים בו טופס
ישנם כמה שדות של פרטים שאתם דורשים:
שם
טלפון
מייל
כתובת
מין

 

הפוסט הקצר הזה יעסוק באיך כמות השדות משפיעה על ההמרה
ולמה כדאי לעתים לוותר על מספר פרטים בכדי  לא ל"הציק" ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.
ישנן שתי התנגדויות עיקריות שמניעות גולש מלמלא פרטים (להוריד חוסר התעניינות במוצר שלכם)
פרטיות  וספאם
הנושא של פרטיות ברשת הוא נושא שדשים בו לא מעט, גולשים מודעים להעדר פרטיות במציאות הדיגיטלית ומנסים למזער זאת בכך
שכשהם יודעים שהם ממלאים פרטים, מספר הטלפון  והמייל שלהם חשופים והסיכוי שהם יתחילו לקבל ספאם והודעות פרסומיות מהווה התנגדות למילוי הטופס.

חשוב לציין שבניית רשימת תפוצה הוא אפיק פרסומי חשוב מאוד המהווה ערוץ התקשרות על בסיס קבוע ובניית קהילה סביב השירות או המוצרים שלכם.
בהשקעה ראשונית אתם בונים ערוץ תקשורת ארוך טווח שדרכו תוכלו לייצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לכן צריך להבין שאם תצליחו לעבור את שתי ההתנגדויות של פרטיות וספאם תוכלו לייצור קהילה גדולה סביב העסק שלכם.
הדרך לעשות זאת היא על ידי אי "הצקה" לגולש ברגע מילוי הפרטים
כדי להבין זאת כדאי לחשוב במושגים של מובייל ושל המקום בו פוגש הגולש את הטופס שלכם
זה אולי ברכבת, שניה במשרד, ובדקה בה נחשפו לפרסומת שלכם .
לכן אם אין לכם צורך בפרטים מסויימים של הגולש כמו: איזור מגורים, כתובת, טלפון, מין, פשוט תוותרו על ריבוי שדות .

באיור המצורף ניתן לראות כיצד אחוזי הגולשים מוותרים על מילוי הפרטים


להלן כמה טיפים בנושא:

רשימות לקוחות מעבר מדוורים בניוזלטר משמשים גם לבניית קהלים במערכות פרסום, כמו גוגל ופייסבוק
להם תוכלו להציג פרסום ממוקד ומפולח
תנו לגולשים שלכם בטחון שלעולם לא תעבירו את הפרטים שלהם לצד שלישי, לכן , פשוט רשמו  זאת
"הפרטיות שלכם חשובה לנו, לעולם לא נעביר את הפרטים שלכם לצד שלישי"
או
"גם אנחנו שונאים ספאם, הפרטיות שלכם חשובה לנו, תוכלו להסיר את עצמכם מהרשימה בקליק אחד"

אם את מכשלה הזאת הגולשים יעברו
תחשבו איך אתם מתכוונים לתקשר איתם בעתיד ולקחת את מינימום הפרטים הנדרשים
יש לכם שירות שכולל שיחות טלפון?
אתם תשלחו ניוזלטר בעתיד?
יש חשיבות למיקום הגאוגרפי?
כל מערכות המיילים (רב מסר, אקטיב טרייל, מייל צ'ימפ וכו…) מאפשרים "פרסונליזציה" לגולש
כלומר ששמו יכלל במייל, האם פונקציה זאת חשובה לכם?
דעו שבממוצע כל שדה נוסף בטופס מוריד סביב חמישה אחוז משתמשים שימלאו את הפרטים
הנעה של גולשים לדף שלכם עולה לא מעט כסף ולכן חבל לאבד אותם שם.

ורק מילה למגזימים
אתם באמת צריכים את המיקוד של הגולש?

אנחנו ב-audience מומחים בניהול רשימות תפוצה וניוזלטרים
עיצוב תבניות מיילים
אוטומציה
הדרכה על ספקי שירות לרשימות תפוצה
פילוחים לפי חיתוכים שונים

רוצים לדעת עוד?
בטח יש משהו שאנחנו יכולים לעזור לכם?
צרו קשר
אנחנו עונים תוך 24 שעות.
ועוד משהו...הפרטיות שלכם חשובה לנו, מאוד.

אודות גבריאל מנשה

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות גוגל פייסבוק וברשת התוכן.
בניית עמודי נחיתה, עיצוב מודעות וקריאייטיב.

השארת תגובה