אתם צריך מנהל קמפיין לעסק שלכם?

חברות גדולות כמו שטראוס, הוט, סלקום וכו… מציעות למשרדי פרסום לנהל עבורם את תקציב הפרסום לתקופה מסוימת.
בד"כ זה מסתכם בכמה מיליונים כשמשרד הפרסום מחלק את הפרסום למספר מדיות: טלויזה, עיתונות, רדיו ודיגיטל.
הרווח של משרד הפרסום הוא עמלה שהיא אחוז מסויים מגובה הפרסום.
עסקים קטנים או בינוניים שחסרים בתקציב בסדרי גודל כזה פונים בד"כ לערוץ אחד שהוא הדיגיטל
הכוונה במילים פשוטות היא לפרסום בפלטפורמות גוגל ופייסבוק ולהביא לחשיפה או לגידול בעסק שלכם.
היתרון בפרסום בדיגיטל הוא שהכל מדיד והעסק משלם למעשה רק אם מישהו הקליק על מודעה
"תשלום לפי הקלקות" או בלועזית – Pay per click
בניגוד לפרסום ברדיו למשל, פירסומת  מושמעת במהלך שידור תוכנית ברדיו , המפרסם אינו יודע בוודאות מי מהמאזינים שמע את הפירסומת וקלט את המסר.
רק להסיר ספקות או אשליות, לא כל הקלקה על מודעה בקמפיין שלכם בהכרח  הובילה למילוי פרטים או למכירה.
האבסורד (אסביר בהמשך) שהפלטפורמות הגדולות והידועות כמו גוגל ופייסבוק מאפשרות לכל אדם
לפרסם את העסק שלו בעצמו, ללא שום מתווך.
כל מי שמחזיק כרטיס אשראי וחשבון גוגל או פייסבוק, יכול למעשה להתחיל לפרסם את העסק שלו בעצמו.
יש לכם ג'ימייל? זה אומר שיש לכם חשבון בגוגל ואתם יכולים להכנס למערכת הפרסום שלהם
ולהתחיל לפרסם (אל תנסו עדיין 🙂
בדומה בפייסבוק מספיק שיש לכם פרופיל, אתם בביזנס.
אז למה אתם צריכים בכל זאת מנהל קמפיין?

בגדול? אתם לא צריכים.

מאידך אתן לכם כמה נקודות למחשבה ואם זה לא ישכנע אתכם, אז אחד מהשניים

או שלא שכנעתי אתכם או שזה יעלה לכם כסף, הרבה  כסף.

  • מנהלי קמפיינים הם בעלי נסיון רב בניהול קמפיינים ולכן הם יכולים לחסוך לכם ן כסף, זמן והשקעה.
  •  מערכות הפרסום מתעדכנות ומשתנות על בסיס כמעט יום יומי, יש לכם זמן ללמוד את זה? · אם הבאתם כמות מבקרים בתקציב מסויים לאתר שלכם המיומנות של מנהל הקמפיין היא להביא כמות גדולה יותר של מבקרים לאתר שלכם בפחות כסף. שווה, לא?
  •  מנהלי קמפיין יודעים לפלח את האוכלוסיה הנכונה שתגיע לעסק שלכם.
  • מנהלי קמפיין יודעים לעשות מחקר שוק ולנתח את מצב העסק שלך מול המתחרים.
  • מנהל קמפיין יודע לעשות אנליזה לתנועה שמגיעה לאתר שלך, כמו מקורות תנועה, זמן שהייה בכל עמוד, נדידה של גולשים באתר ומעקב אחרי יעדים שהוצבו.
  • מנהלי קמפיין מכירים לא מעט פלטפורמות כמו למשל ניהול שווק באמצעות אי מייל.

מה אתם אומרים, מנהלים לבד או איתנו?

אם הצלחתי לשכנע אתכם, בטח יש משהו שאני יכול לעזור לכם

מלאו פרטים, תוך 24  שעות תקבלו מענה.

וביחד נעזור לעסק שלכם לעמוד ביעדים שהצבתם.

אודות גבריאל מנשה

ניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמות גוגל פייסבוק וברשת התוכן.
בניית עמודי נחיתה, עיצוב מודעות וקריאייטיב.

השארת תגובה